Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy honlapunk a felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Több mint egy év után először csökkentek a kínai autóeladások októberben, miután a helyi autócsere támogatások fokozatos kivezetése és a tartós piaci árverseny visszafogta a keresletet, írja a Bloomberg.
Stagnált a magyar gazdaság az idei harmadik negyedévben az előző három hónaphoz képest. A teljesítmény beleillik az immár három éve tartó trendbe, amely szerint nincs erő a magyar gazdaságban.
Csatlakozz hozzánk a Lízing Szakmai Nap után az első Lease Bar estére – egy új hagyomány kezdetére, a Kocsi.hu támogatásával!
Célunk, hogy hagyományt teremtsünk, a lízingszakma munkatársai rendszeresen találkozhassanak, megismerjék egymást, és kötetlenül beszélgessenek a szakmáról.
Rekordot döntött az elektromos autók globális értékesítése szeptemberben, elsősorban a kínai kereslet és az amerikai adókedvezmények lejárata előtti vásárlási hullám miatt - írja a Reuters egy piackutató cég adatraira hivatkozva.
Meghaladta az 500 milliárd forintot az EXIM Magyarország által a Demján Sándor Programban meghirdetett konstrukcióikra befogadott hitelkérelmek összege. A 600 milliárd forintra bővített keretösszeg eléréséig már csak kevesebb mint 100 milliárd forint áll a cégek rendelkezésére a kedvező finanszírozási lehetőségekből – hívta fel a figyelmet a bank.
2025 augusztusában tovább emelkedtek az árak a magyar használtautó-piacon: az eladó hirdetések kínálati átlagára 5,5 millió forint volt, szemben a 2024 augusztusában regisztrált 5,3 millióval. Az autók közel 90%-át 10 millió forint alatt kínálták, de nőtt a 5–10 milliós és 10 millió forint feletti árkategóriák aránya is. A Használtautó.hu és a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) augusztusi jelenté
A koronavírus-járvány után a régió élmezőnyébe tartozott, de már több éve lassuló pályán mozog a magyar ipar. Az MNB mostani elemzéséből kiderül, hogyan előzött le minket a régió. A visszaeséshez különösen hozzájárult az akkumulátorgyártás, az autóiparban pedig az elektromos átállás is visszavetette a termelést.
Az amerikai kormány 25%-os vámot vet ki az importált nehézgépjárművekre, ami jelentősen érinti az európai teherautó-gyártókat. A bejelentés hatására a Daimler Truck és a Volkswagen leányvállalata, a Traton részvényei estek, míg a Volvo papírjai emelkedtek - tudósított a Bloomberg.