Cookie
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy honlapunk a felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
Elfogadom

Cofidis Magyarországi Fióktelepe

  • Tulajdonos: COFIDIS S.A.
  • Cégvezető: Jean Francois Remy
  • Székhely: 1134 Budapest, Váci út 23-27.
  • Telefon: +36-1-354-5000
  • Ügyfélszolgálati telefonszám: +36-1-505-5000
  • Email:
  • Weboldal: Weboldal

A Cofidis Magyarországi Fióktelepének anyavállalata, a COFIDIS S.A. 1982-ben jött létre, székhelye Lille-ben, Franciaországban található. A COFIDIS S.A. többségi tulajdonosa Franciaország egyik legnagyobb bankcsoportja, a Crédit Mutuel.

A COFIDIS S.A. világszerte több mint 5000 munkavállalót foglalkoztat, és 9 országban van jelen: Franciaország, Spanyolország, Portugália, Olaszország, Belgium, Csehország, Szlovákia, Lengyelország és Magyarország.

A Cofidis Magyarországi Fióktelepe (a továbbiakban: Cofidis) 2006-ban kezdte meg tevékenységét személyi kölcsön nyújtásával, amit 2010-ben az áruhitel bevezetése követett. 2017-ben a Banif Plus Bank Zrt. felvásárlásával a Cofidis tevékenységi köre a gépjármű-finanszírozással bővült.

A Cofidis országos lefedettséggel, közel 350 használt- és újautó-kereskedésben kínál gépjárműlízinget és gépjárműhitelt, amelyeket a kereskedéseknek nyújtott készletfinanszírozási szolgáltatásai egészítenek ki.

A Cofidis egyedisége a távértékesítésben rejlik: telefonos és online hitelügyintézést is kínál ügyfeleinek. A Cofidis az online hitelek specialistájaként törekszik a folyamatos újításra, így 2017-ben úttörőként bevezette a videós azonosítást, majd 2018-ban elindította új fejlesztését, az elektronikus aláírást, amit a 2019 decemberétől elérhető szóbeli szerződéskötés tett minden eddiginél gyorsabbá és egyszerűbbé.

Ezeknek a megoldásoknak köszönhetően mára a teljes hiteligénylési folyamat 100%-ban online, otthonról végezhető el, akár néhány óra leforgása alatt.

A Cofidis elkötelezett a felelős hitelezésben, valamint ügyfelei és munkavállalói megbecsülésében – ennek bizonyítéka, hogy 2019-ben elnyerte a „Great Place to Work”, illetve a „Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban” díjakat.